Egen lycka

Jag är så stolt och kär i allt idag. Fick leverans imorse med vårt uf-projekt och satt hela morgonen i glädjetårar. Efter avslutningen och kram till Bengt så har jag bara handlat julklappar. Imorgon ska jag sitta med mina småsystrar och scrapbooka ihop ett fint album till en baby.
Eftersom jag mår så bra nu vill jag sy om en klänning. Mitt tålamod finns inte och därför har jag ibland svårt att sitta i timmar (det behövs) men vafan kan en kille sy om sina jeans kan jag sy om en klänning. Vill ha den lite snävare och kortare.
Men lite lite saknar jag min sång, har inte lektion förren runt 17 januari. Blir inte av att jag sitter så mycket hemma. Fast nu har jag tid! Eller jag tar mig tid. Vet ni ett par fina låtar? Jag lyssnar inte på samma sorts musik som de flesta av er så har ingen aning om vad det finns för nya.


Kommentarer
Postat av: Miaaaaa

Annaaaaaa, systra mi, här har du ett par SKITBRA låtar som jag tkr du ska lära dig (a) :



1. Pete Yorn - Ice Age

2. Eva Cassidy - Autumn Leaves

3. Ashlee Simpson - Pieces Of Me

4. Fountains Of Wayne - Hackensack

5. Jack's Mannequin - Bruised

6. Katy Perry - Thinking Of You

7. My Chemical Romance - Disenchanted eller I Don't Love You

8. Paramore - When It Rains

9. Sheryl Crow - If It Makes You Happy



några klassiker, några nya, några bekanta, några främmande ^^ :P

Postat av: Anonym

Åh lär mig!

2010-12-23 @ 10:42:38
URL: http://carinaannahalling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0