Afrodans Kaffe Försäljning Tapeter

Hola!
Nu är tapeterna i köket nerrivna. Woooohoo! Upp ska de nya kaffetapeterna, älskar dem. Vid fem ska vi på arfrodans och svängaförbi posten för att kolla om kaffemaskinen kommit, mitt liv är bra.
Syrran hjälper mig med försäljning, bäst är hon! Den andra syrran unmgås hellre med sina vänner än mig.
Men jag har ett dilemma. Det står 2 koppar med kaffe på mitt skrivbord, en är sen imorse och en sen nyss. Båda e halvfulla. Vilken är den nyliga? Inte gott om jag tar fel..
Två nätter i rad nu har jag haft FANTASTISKA drömmar. Vill knappt vakna när jag drömmer så. Mmmmm
Hahah så jag skriver ihop alla ord ser jag nu. Men det blir så när man vill få ur sig allt på en gång!



Bild från imorse


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud va vacker du är!

Sv: jag vill jätte gärna :) mamma undrar bara vad den handlar om? Du och någon till hade väl samlat ihop massa intervjuer, rite? Kommer inte riktigt ihåg... ;)

2011-01-07 @ 22:32:03
URL: http://emzablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0