Det du inte gav mig, är det jag värdesätter mest

Jag har nog haft mitt bästa nyår hittills.
Året har vart så knäppt och intensivt. Men så glad jag har varit.
Det jag minns mest från skolan är våren när jag hade min blåa kjol och det började bli varmt. När vi gungade på spanskalektionen och spelade in en ful film till svenskan. Värmen i Spanien, tre veckor och en hemsk hemsk tältning som inte borde nämnas. Att jag på hösten kände att skolan var äntligen min. Jag la band på mina tankar för att inte låta dem spinna tills jag hade fallit handlöst förälskad ner.
Solen skiner mer idag än på länge och jag har det väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har verkligen haft det roligaste nyåret i hela mitt liv! Tack så jätte mycket för att vi fick komma :D älskar dig <3

ps: jag ska dricka massa kaffe när jag kommer hem ;D Love love :)

2011-01-01 @ 15:31:56
URL: http://emzablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0