Märker någon hur tråkigt jag har?

Käner mig lite konstig som säger det här men, jag vill till skolan!! Kommer dock ånga mig tisdagmorgon. ME n har abstinens av att inte göra nånting, har nyst i kanske tre dagar nu o knappt varit utanför dörren idag och igår. Klarar. Inte. Det. Mer.. :(

Men har försökt underhålla mig själv med X-boxen och återupptagit spelandet av mina gamla favoritspel. True Crime älskade jag för typ 8 år sen och det e lika kul idag. Stört för man kör mest runt i en bil. Det som tyvärr e dåligt att spela det på 360 istället för "vanliga x-boxen" som det e gjort för, e att det inte finns samma knappar. Så jag vet inte hur jag ska arrestera brottslingarna, typ de spelet går ut på ju.

Brute Force är med en favorit. Döööör så kul det e att teleportera sig iväg när fienderna kommer!! AHHAHAHAHA
Men nu blir det mest Star Wars Knights, Sith Lords. Också kul men igår så dog jag o fick ett mindre utbrott på de jäkla Inthorians eller nåt åt de hållet som aldrig kan klara sig själva. Oj nu kommer jag på att jag lämnade planeten utan att hjälpa dem. De har tydligen låst in sig i ett rum som skydd för Cerka's som väntar utanför dörren, för att döda dem! ÅÅAaaah måste tillbaka. Suck. Som om inte de vore nog att vara en god Jedi som hjälper alla utan att ta emot tack-gåvor blev mitt rymdskepp stulet. Ska dra mitt lasersvärd genom den jäkeln. Nej det ska jag inte. Men jag kan fast då får jag "Dark side points" och jag vill vara en god Jedi. Men jag ska låtsas som att jag gör det. Nu undrar ni förstås, "hur kan hon lämna planeten om skeppet e stulet"? jo kom btw på att jag e kvar på planeten, men på andra sidan. Och jo jag fick låna ett skepp.
Nu måste jag hjälpa de små okapabla bläckfiskarna (de är egentligen inte bläckfiskar men en rätt bra liknelse)

UPDATE: Kunde inte åka tillbaka, för mitt skepp är förstört. MEn klarade mig och nu har jag stidit för glatta livet och e påväg för att samla alla kvarlevende Jedis till Dantooine för att stida mot Sith. Woooh!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Anna, om du har tråkigt, kom till mig! Saknar dig gör mycket <3

2011-01-05 @ 16:49:15
URL: http://emzablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0