-

Godmorgon bloggen!!
Nu har jag tvättat och städat. Sen ska jag fixa mitt ögonbryn, för imorgon är det bal! Och igår hittade jag ett sidenband i en syaffär som var exakt rätt blå nyans.
Annars insåg jag igår att jag inte kunde fortsätta såhär. Det är inte hälsosamt och påverkar alla andra. Så jag tog mig i kragen och gjorde det jag bävat inför- jag städade ur mina garderober. Allt hängde pressat tätt tätt ihop och jag kunde inteta mig in i djungeln. Jag vet inte hur många timmar det tog men jag gjorde det + att jag blev irriterad på mig själv när jag hittade en säck med skor längst in bakom kartongerna där jag lagt alla vårskor. De vårskor jag letade som en galning efter för någon månad sedan, innan jag köpte nya likadana. Men nu har jag slängt de gamla iaf. Nu ska jag bara vara göad för skolan är över jag vi kan ha kul på vardagar också!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååh, ska du säga! Såg bilderna på facebook från balen, ch shit, jag smäller av asså!! FINNS DET NÅGON VACKRARE ÄN DIG I DENNA VÄRLD?? <3

2011-05-24 @ 21:21:51
URL: http://emzablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0