18-19

Nu är det en veckan innan jag tar studenten och jag blir så rädd. Vi har pratat om det i tre år men nu vet jag inte om jag vill längre. Jag vill inte vara ensam och vill definitivt inte fatta massa beslut. För det är så svårt, väljer jag det ena kan jag inte ha det andra osv. Men igår sa min morfar att "det är kul med valmöjligheter" och jag håller med. Jag vill bara ha allting samtidigt. Jag vill bo hemma och flytta och vara tillsammans med G6 och träffa mexicanare och jobba och resa och skratta och kämpa. Det är konstigt att inte ha något "måste", när man får välja själv vad man vill göra. Det är väldigt vädligt svårt. Inte ha år av planeringa framför sig av studier och tider att passa. Vill nog inte bli äldre mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0