Så så så glad

Jag är på bra humör!! KLAR MED KEMIN WOOHOO
Har spelat på pianot idag också. Aaaah
Sitter med min pedagogikfördjupning nu, har jobbat alldeles för mycket det senaste nu tror jag. När jag inte sitter med arbete och uppgifter vet jag inte vad jag ska göra. Minns inte hur man släpper loss och har kul. Men det kommer nog!

Vil ni höra något kul? Idag hade jag en extra-tampong i bh:n bara ifall att. EFter några timmar in på förmiddagen märker jag att den e borta. Måste ha ramlat ur under dagen. Tur som faen att jag inte märkte när det hände för jag hade dött.




Ser att jag har missade samtal. Hoppas inte Simon tagit in hästarna utan mig :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0