Lycka är inte en plats

"Lycka är inte en plats, det är ett sinnestillstånd" jag kan inte minnas vart jag hörde det. Är ganska säker att det var från TV. Ibland så hör man saker eller läser något som fastnar, behöver inte komma ihåg vem som sa det eller när. Jag tror inte på att man blir lycklig om man bara gör det och det och sen det där och sen så har man kommit till en drömframtid och mår prima. Dööööör så tråkigt, för då måste man ju gå runt och vara olycklig tills dess.
PÅ tal om lycka är jag så glad att jag knappt kan se för mina ögon blir som små streck av mina tjocka kinder. ÄVEN om kära kaffemaskinen inte anlänt (som förresten är döpt till Aroma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0