Sith Lord Academy

Nu har jag införskaffat mig lite toppar och byxor. Det funkar knappt länge att handla för mig, börjar flimra framför ögonen o dunka i huvet nästan direkt. Jajaja.
Vet ni nu har vi besällt en kaffemaskin!! WOOOOAAAAAAA

Det brukar aldrig funka att krympa jeans i tvätten. Förutom nu. Jag krympte ett par jeans och det blev TAJT. Gjorde nästan ont på mina blåmärken efter snöbollskriget på nyårsnatten ett tag, men eter 3 min är dem uttöjda igen. Jajaja.

Nu ska jag spela lite "Star Wars Knights" och leta rätt på laddaren till min mobil


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Fy vad söta bilder på dig gumman <3

Nej stackare fick du blåmärken av snöbollskriget? ajaj!

Men vi hade sååååå sjukt kul den kvällen! Nice en kaffemaskin passar ju utmärkt för dig du älskar ju kaffe hehe. Puss på dig vi ses i sommmar längtar redan!!!!!!! <3 <3 <3 <3

2011-01-03 @ 01:28:58
URL: http://mirrebloggen.blogspot.com
Postat av: Anna

TACK. Ja det ska bli toppen i sommar! pusselipuss

2011-01-05 @ 12:05:45
URL: http://carinaannahalling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0