Det är nästan för mycket lycka

Har inte lust att räkna fysik idag heller. Hade velat gilla det men inte idag. Däremot börjar jag få klarhet i vad jag vill och vad som gör mig gladast i världen. Efter skolan har jag 1000 planer och alla lika fantastiska. Sen vill jag läsa lite kurser också, inom psykologi och politik. Tror det är lite av min grej. Annars har jag just blivit arbetslös. Lite sentimentalt är det verkligen, fast nu får jag måla mina naglar och kanske klippa håret! Men mest njuter jag av allt. Tror att jag har det bättre än någonsin innan nu. Skola, vänner, framtid och nutid. Ibland får jag lycko-anfall inombords. Men man kan nog inte vara för lycklig.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Freakin' beautiful girl!

2011-03-13 @ 18:50:45
URL: http://emzablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0