Sanningen bakom

Alla korten på bordet. Något som kan göra mig så ont i hjärtat är alla människor som fejkar, gör sig till och vill vara flashiga. Jag pratar om de som dricker-kaffe-bara-för-att-dricka-kaffe. De som inte ens vet vad kaffe går ut på, utan bara vill ha en papperskopp i handen och kunna uppdatera fb om hur sent de dricker (utan ett ens göra det). De som tror att kaffe är nåt kemiskt framställt pulver som rinner ner i en bryggare. NEJ!!! Det är en njutning. Det ska drickas med njutning och ENDAST för njutning. Bara då kan man få se världen ur det ENDA RÄTTA kaffe-perspektivet. Det som kan göra vem som helst till världens lykligaste. Åhh PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, håller helt med dig Anna! Tycker att det är rätt lågt att folk vill börja dricka kaffe bara för att det ska vara "coolt" eller så. Kaffe är en njutning och är till för kaffe älskade människor (haha, syftar på dig och mig ;D ).



Saknar dig vännen min!!

PUSS.

2011-03-20 @ 00:03:41
URL: http://emzablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0